Mise, vize a krédo

Mise
Marketingové oddělení je řídicí a servisní složka koncernu DEK. Jsme odpovědni za vnímání všech značek koncernu svými zákazníky a veřejností, za všechny marketingové aktivity koncernu a jejich efektivitu, a zároveň fungujeme jako in-house reklamní a komunikační agentura se silným zázemím.
Našimi zákazníky jsou všechny dceřiné firmy a oddělení skupiny.
Vytváříme marketingový a komunikační obsah pro širokou škálu cílových skupin.
Naším posláním je přinášet inovativní marketingová řešení, která posilují úspěch našich značek, pomáhají získávat nové zákazníky, zvyšovat obrat a tržní podíl, budovat silnou značku a podporují dosažení všech stanovených cílů.
Dosahujeme toho prostřednictvím neustálého inovování služeb a produktů a pravidelnou kontrolou jejich kvality.
Opíráme se o hlubokou odbornost marketingového týmu, pevná partnerství, samostatnost, odpovědnost a zásady etického jednání.
Vize
Být vysoce respektovaným a oceňovaným odborníkem v oboru, který má klíčovou roli v rozhodovacích procesech ve skupině.
Neustále inovovat. Každý rok přinést do skupiny novou výraznou inovaci nebo technologii.
Každé 3 roky vytvořit nové specializované oddělení nebo integrovat startup, který využívá neotřelé postupy v marketingu.
Stát se globálním marketingovým oddělením, které vytvoří nové pobočky v klíčových zemích skupiny DEK (v případě expanze do dalších zemí).
Krédo
Kvalitní reklamní strategie
Klademe velký důraz na kvalitu naší marketingové strategie, kterou vnímáme jako neoddělitelnou součást image celé skupiny a její seriózní naplňování je pro nás naprostou samozřejmostí. Reklama je vždy dobrou vizitkou naší firmy a slouží nám jako komunikační prostředek směrem ke stávajícím, ale i budoucím zákazníkům. Vždy dbáme na to, aby naše reklama byla pravdivá, čestná a etická.
Svým zákazníkům pomáháme růst
Svým zákazníkům jsme schopní poradit a nabídnout jim řešení. Vstřícný přístup nim, poskytované služby a poradenství na vysoké úrovni považujeme za neoddělitelnou součást našeho marketingu.
Transparentnost
Dbáme na to, aby naše sdělení byla pravdivá, transparentní a nezavádějící. Vyhýbáme se přehánění nebo manipulativním technikám. Slevy, které svým zákazníkům poskytujeme, jsou slevami ze skutečné ceny zboží, ne z ceny uměle navýšené.
Etika v reklamě
Naše reklama nikdy není výsměšná, politicky zaměřená, není postavena na nahotě, rasizmu nebo odsuzování či zesměšňování znevýhodněných skupin obyvatelstva. Není postavena na srovnávání s konkurencí.
Inovace a kreativita
Neustále zkoumáme nové cesty a metody, jak oslovit naše publikum originálním a zajímavým způsobem. Vzděláváme se, abychom byli vždy na špičce současných marketingových trendů a technologií.
Důvěra ve značku
Věříme v kvalitu našich produktů a služeb, které prodáváme, svou práci máme rádi, děláme jí dobře a nemáme problém sami za sebe vystoupit v reklamě na propagaci našich výrobků a služeb.
Konzistence v komunikaci značky
Dbáme na to, aby naše komunikace, vizuální identity a hodnoty každé naší značky byly vždy konzistentní a odpovídaly dohodnutým pravidlům, která jsou zanesena v brand manuálu.
Týmová spolupráce
Spolupracujeme s dalšími vnitřními odděleními, abychom maximalizovali synergii, kreativitu a efektivitu. Výsledek naší práce je vždy zásluhou celého marketingového týmu.
Budování dlouhodobých vztahů
Naším cílem je budování dlouhodobé důvěry a vztahů se zákazníky.
Data a výzkumy
Chceme vědět, ne jen odhadovat. Když se potřebujeme dozvědět více o cílových skupinách, jejich potřebách a chování, vždy se opíráme o výzkumy. Díky těmto datům dokážeme vytvářet efektivní a úspěšnou marketingovou komunikaci.
PR
Informace, které poskytujeme médiím, jsou vždy pravdivé, včasné, úplné a korektní. Žádost o informace je vyřízena bez průtahů a vždy konzultována s odborníky na vyžádané téma.
GDPR
Své zákazníky nezahlcujeme nevyžádanou reklamou. Svobodně se rozhodují, zda chtějí naše marketingová sdělení přijímat, jaký typ materiálu a zboží je zajímá, případně, jakému nosiči sdělení dávají přednost. Klademe důraz na ochranu soukromí a vždy zákazníka jasně informujeme, k čemu budou jejich údaje použity. Při jakémkoliv sběru osobních údajů vyžadujeme informovaný souhlas. Bezpečně uchováváme data, která nesmí být poskytnuta 3. stranám.
Ochrana vnitřních informací
Klademe důraz na ochranu citlivých informací našich zákazníků. Všechny informace související s plánovanými kampaněmi, kreativními koncepty a obchodními strategiemi jsou považovány za přísně důvěrné.