Oddělení marketingu

Produkce

U nás vše začíná a zakázky, které si do marketingu zadáte, jdou nejprve přes nás. Produkční a koordinátoři jsou nachystaní vám s čímkoliv pomoci a vyřešit neřešitelné.

V oddělení tiskovin, které vede Katka Rubková, vám vytvoříme vše od letáčku až po katalog. Ročně vyprodukujeme velké množství odborných a reklamních materiálů. V oddělení klasické produkce, které vede Maty Černík, vám zrealizujeme, označíme, nachystáme, připravíme, vytiskneme, vyrobíme, obrandujeme cokoliv. Vytvoříme kampaně všeho druhu: TV, rádio, online, outdoor, in-store, staráme se o chod věrnostních programů našich firem aj. V týmu máme také nepostradatelné copywriterky a editorku, takže češtinu máme na jedničku.

„Spokojený zákazník je pro nás prioritou.“

Online

V online oddělení se staráme o vše, co souvisí s koncernem DEK na internetu. Jak říká náš manažer Karel Zimmermann: „Od kódu do copy.“

Každý web, e-shop, banner nebo příspěvek na sociálních sítích prošel rukama našich specialistů. Jsme ti, kteří publikují reklamní sdělení, spravují kampaně ve vyhledávačích a zajišťují prezentaci na všech online platformách. Zabýváme se také automatizací a personalizací komunikace, díky které se zákazníci setkávají s obsahem šitým na míru. Nechybí ani analýzy a práce s daty, zkrátka jsme mozkem digitální prezentace DEK. Ať už jde o bannery, sociální profily nebo věrnostní programy, náš tým zajistí, že online komunikace bude moderní, efektivní a vždy o krok před konkurencí.

Grafika

Má-li něco vypadat dobře, je to práce našeho grafického oddělení. Pod vedením manažera DTP a tiskové produkce Milana Hanušky a zkušených vedoucích grafiků Terky Houškové a Štěpána Jiráska se staráme o vizuální stránku všeho, co DEK prezentuje.

Vše, co je vidět, projde našima rukama, respektive našimi computery. Od obrázků v katalozích přes loga na obalech produktů až po značení prodejen či billboardy. Kromě toho navrhujeme také reklamní předměty, jako jsou trička, tašky a další drobnosti, které vždy poutají pozornost. Ať už jde o webové bannery, tištěné katalogy nebo obrandovanou prodejnu, vždy se snažíme o to, aby každý výstup perfektně odpovídal stylu společnosti DEK. A aby všechno ladilo do posledního detailu, dohlíží na grafickou tvář celé skupiny DEK náš art director Honza Kysela a jeho tým. Díky němu vytváříme vizuální koncepty, které na první pohled zaujmou.

„Dáváme vizuální podobu všemu, co DEK představuje.“

Video

Davinci, SDI konvertor, Káča v rawu 50 fps… Nerozumíte ani jednomu? To nevadí, protože my ve video oddělení ano!

Pod vedením manažera audiovizuální komunikace Davida Kudra se u nás rodí vše od animací a webinářů přes různá videa na sociální sítě až po televizní reklamy a rádiové spoty. Zkrátka jsme tu proto, abychom prodávali obrazem i zvukem. Díky profesionálnímu zázemí, které zahrnuje studio, režii a střižny, dokážeme vytvořit libovolný video či audio formát, od prvního nápadu po finální výstup. Natočíme, nafotíme a nahrajeme, co potřebujete, a přitom dbáme na to, aby každý projekt odpovídal vysokým standardům DEK. Ať už jde o propagaci nových produktů, instruktážní návody nebo komplexní reklamní kampaně, s námi vaše značka vždy doslova ožije. Na všech projektech pracujeme s nadšením a věříme, že výsledky budou bavit i vás.

„Náš svět jsou ostrý obraz a dobrý zvuk.“

Kreativa a další důležité pozice

Ještě je tu creative director Honza Dyntera, jehož úkolem je nejen držet zvučný „voice of brand“, ale také hledat nový vítr, refrešnout koncepty nebo se naopak držet zaběhnutých standardů. Honza a jeho tým koriguje, vymýšlí, posouvá, vrací, mění a schvaluje. Zkrátka dohlíží na to, aby značky koncernu DEK byly srozumitelné, aktuální a "in". Do jeho týmu patří idea maker Verča Svítilová a úzce s ním spolupracují také naši dva account manažeři Simona Littmanová a Radim Pilek, kteří jsou v nepřetržitém spojení s našimi zákazníky (= společnostmi holdingu). V jejich blízkosti najdete i visual merchandisera Petra Odvárku, který se stará o to, aby naše prezentace na pobočkách byla vidět a byla poutavá.

V neposlední řadě nesmíme zapomenout na ředitelku komunikace Zuzku Krajíčkovou, která komunikuje s novináři a dohlíží na to, aby informace, které se o koncernu DEK objeví v médiích, byly aktuální a pravdivé.

„Vytváříme strategie, které oslovují cílovou skupinu a dávají smysl.“

Poslední změna: Výborná Adéla, 19. 3. 2025 v 11:48:41