Jak fakturujeme?
Zadáním zakázky do systému vzniká oprávnění fakturovat příslušnému zadavateli čas nutný k doplnění, specifikaci zadání a k nacenění zakázky.
Koordinátor po upřesnění zadání se zadavatelem připraví ocenění zakázky dle Ceníku nebo dle individuálního nacenění –> zakázka přechází do stavu Oceněno.
V tuto chvíli je třeba, aby zadavatel resp. schvalovatel:
zakázku schválil = potvrdil nacenění zakázky a na vyřešení požadavku může marketing začít pracovat
zakázku zrušil = bude fakturován čas nutný k doplnění specifikace zadání a k nacenění zakázky
zakázku rozporoval = následuje další jednání
Nerozhodne-li schvalovatel o zakázce do 7 kalendářních dnů, má vedení marketingu právo zakázku schválit, nebo zrušit samo.
Hotové zakázky se fakturují měsíčně v rámci holdingové fakturace 3. den v následujícím měsíci. Do 10. dne v měsíci se propíší ceny zakázek do příslušných rozpočtů.
Pokud je zakázka rozpracovaná a bude ve stavu pracuje se, bude fakturován celkový plánovaný odhad času marketingu v následujícím měsíci. Dále budou průběžně každý měsíc přefakturovávány externí faktury za případné subdodávky. Po dokončení zakázky se dofakturuje korekce času nad zakázkou, jestli je nutná.
Upozornění: Ke konci roku doporučujeme hlídat čerpání rozpočtu, nejlépe už v listopadu, některé rozpracované projekty, které se dokončují v prosinci, se zaúčtují do rozpočtu až k 10. 1. následujícího roku!
Hodinová sazba marketingového oddělení je 650 Kč. Fakturujeme každou započatou hodinu.
Subdodávky (externí faktury) jsou přefakturovány ve skutečné výši bez jakékoliv marže dle předem klientem odsouhlasené kalkulace.
CENTRÁLNÍ MKT PODPORA
roční příspěvek na marketingový vývoj a centrální aktivity hradí každá společnost skupiny DEK
0,5 % z hrubé marže předešlého roku