Role marketingu ve skupině

Cílem marketingového oddělení je budování dlouhodobé důvěry a vztahů se zákazníky. Neustále zkoumáme nové cesty a metody, jak oslovit naše cílové skupiny originálním a zajímavým způsobem. Věříme v kvalitu našich produktů a služeb a svou práci máme rádi.

Jsme odpovědní za vnímání všech značek koncernu jejich zákazníky i veřejností. Našimi zákazníky jsou pak všechny dceřiné firmy a oddělení skupiny, pro které vytváříme marketingový a komunikační obsah určený různým cílovým skupinám.

Náš tým tvoří zkušení specialisté, kteří jsou velmi kreativní a marketingu opravdu rozumí. Ke své práci máme k dispozici profesionální vybavení i řadu spolehlivých externích partnerů.

Je pro nás důležitá jednotná tvář všech firem v rámci skupiny DEK. Dbáme na to, aby naše komunikace, vizuální identity a hodnoty každé naší značky byly vždy konzistentní a odpovídaly DEK standardům.

Naším posláním je přinášet marketingová řešení, která posilují úspěch našich značek i povědomí o nich, pomáhají získávat nové zákazníky i zvyšovat obrat a tržní podíl. 

Struktura a kompetence v řízení marketingu ve skupině DEK

role ředitele MKT při personálním obsazení lokálního MKT

účastní se výběrových řízení na vedoucí pracovníky a má právo veta, schvaluje nebo navrhuje odvolání pracovníků lokálního MKT včetně ředitele či vedoucího MKT

role centrálního MKT ve vztahu k externí agentuře /dodavateli pro lokální MKT

definuje, schvaluje a napřímo komunikuje s externí agenturou/dodavatelem

role brand manuálu

pokud je některá níže uvedená činnost definovaná v brand manuálu, není potřeba schválení centrálním MKT, ale pouze se centrální MKT informuje; za správné provedení nese odpovědnost MKT ředitel případně vedoucí či manažer lokálního MKT

výkon činnosti centrálního MKT

centrální marketing může vykonávat všechny činnosti dle seznamu níže
činnosti označené "x" má lokální marketing za povinnost zadávat centrálnímu marketingu

výkon činnosti lokálního MKT

činnosti označené "x" může lokální marketing vykonávat samostatně za dodržení stanovených pravidel 

core business ve skupině DEK

všechny níže uvedené činnosti plně podléhají centrálnímu marketingu (Stavebniny DEK)

Přehled činností a pravomocí

OBLAST ČINNOSTÍ

DETAIL ČINNOSTÍ

Výkon činnosti
centrálního MKT

Schválení/ kontrola/ konzultace činnosti lokálního MKT s centrálním MKT

Výkon činnosti
lokálního MKT
(volitelně)

Strategie a Branding

definování 1leté a 3leté MKT strategie

 

x

x

tvorba brand manuálů (definice identity, základní komunikace značky, mise, vize, atd.), Corporate identity (logo, tiskoviny, weby, DM, auta, atd.) a jakékoliv nové grafické prvky

x

x

 

MKT rozpočet

 

x

x

Kampaně, prezentace a obsah

velké a globální kampaně (např zavedení nového produktu nebo služby, nad 500 000 Kč), zahrnuje kompletní mediaMIX

x

x

 

tvorba klíčového obsahu a PR

x

x

 

webové prezentace a aplikace

x

x

 

DM, LP, bannery, správa webu (pokud nesouvisí s globální kampaní apod.)

 

x

x

všechna sociální média (pokud nesouvisí s globální kampaní apod.)

 

x

x

velké reklamní tiskoviny (nad 200 tis. Kč)

x

x

 

malé reklamní tiskoviny, POS (pokud nesouvisí s globální kampaní apod.)

 

x

x

velké reklamní předměty (nad 100 tis. Kč)

x

x

 

malé reklamní předměty (pokud nesouvisí s globální kampaní apod.)

 

x

x

branding provozoven

 

x

x

věrnostní programy

x

x

 

Data a průzkumy

průzkumy trhu, analýzy, atd.

x

x

 

Eventy a jejich obsah

velké interní konference, večírky, teambuildingy (zpravidla výroční apod.)

 

x

x

interní porady, teambuildingy a večírky při dodržení globálního manuálu

 

 

x

externí konference, školení, webináře, výstavy, roadshow pro zákazníky apod.

 

x

x

Reklamní média a výroba

nákup mediálního prostoru (TV, rádio, BB, online, influencer, atd.)

x

x

 

výroba reklamních a jiných POS předmětů, tisk, distribuce, foto-video atd. (nad 100 tis. Kč)

x

x

 

inzerce v regionálním tisku, speciální tituly (do 50 tis. Kč)

 

x

x

Poslední změna: Výborná Adéla, 5. 2. 2025 v 14:30:24