Jak zadat zakázku?

Při plánování každého projektu nebo akce, u které potřebujete podporu našeho marketingového oddělení, je třeba nejprve zadat požadavek ve formě zakázky.

Do formuláře prosím vyplňte následující:

  1. vyberte Objednatele – společnost, oddělení nebo projekt

  2. vyplňte Název – stručný popis, co chcete nebo s čím potřebujete pomoci

  3. do Podrobného požadavku rozepište detaily, co byste od nás potřebovali

    Kvalitní zadání obsahuje odpovědi na tyto otázky:

    CO | KDY | KDE | JAK | KOLIK | KOMU | PROČ

  4. nastavte Termín dokončení – do kdy potřebujete mít zakázku hotovou

    Abychom mohli vaše zakázky zpracovat co nejlépe, prosíme o jejich zadání s dostatečným předstihem. Interní zpracování i korektura vyžadují čas. Děkujeme za pochopení a spolupráci!

    V kapitole Služby, uvádíme min odhad času nutný pro jednotlivé zakázky.

  5. do zadání zakázky můžete přiložit podklady a dokumenty, které potřebujeme pro práci se zakázkou --> přes tlačítko Vybrat soubor

  6. následně dejte "odeslat" a do 24 h budete kontaktováni naším koordinátorem, který vás provede celým procesem odbavení vašeho požadavku

Jestliže potřebujete poradit, napište na help.mkt@dek.cz a bude vás do 24 hodin kontaktovat kolegyně nebo kolega z marketingu a poradí vám.

Kdo může zadávat zakázku?

Zakázky mohou zadávat pouze osoby, kterým je umožnil schvalovatel k příslušnému rozpočtu zadávat. Seznam oprávnění schvalovatelů a zadavatelů najdete zde. Náklady na každou zakázku musí před realizací v marketingu vždy příslušný schvalovatel = správce rozpočtu schválit.

Náklady na zakázky jsou čerpány z ročního marketingového rozpočtu objednatele. Ten naleznete zde.

Své požadavky na marketing zakládejte vždy jako zakázku. Vedoucí oddělení nebo manažerka marketingu zakázku posoudí a přiřadí jí příslušným osobám k řešení.

Po zadání zakázky se v průběhu jejího plnění, kdy na ní marketingové oddělení pracuje, mění její stav: nová - specifikace - zadáno - oceněno - schváleno - pracuje se - hotovo - fakturace. Aktuální průběh své zakázky můžete sledovat na intranetu jako Moje zadané.

Pokud potřebujete řešit cokoliv s marketingovým oddělením a nemáte oprávnění k zadání zakázky, tj. status zadavatele:

  • požádejte svého nadřízeného o její založení, případně se domluvte na přiřazení práva zadavatele pro zakládání zakázek – zde na odkazu na intranetu

  • zašlete svůj požadavek na e-mail: help.mkt@dek.cz a v kopii uveďte svého nadřízeného, zakázku za vás založíme

Nemáte svůj marketingový rozpočet? Nevadí! Stačí kontaktovat vedení marketingu a rádi vám pomůžeme s jeho nastavením.

Kdo je kdo v zakázkovém systému?

*Objednatel

  • ten, kdo má k dispozici rozpočet hodin v marketingu – pobočka, oddělení, firma

*Schvalovatel

  • správce rozpočtu, zadává a schvaluje zakázky spadající do jeho rozpočtu

  • má oprávnění vytvářet seznam zadavatelů = osob s oprávněním zadávat zakázky v rámci jeho rozpočtu; tento seznam můžete editovat zde

  • zadavateli dáte práva zadávat zakázky, vyplněním políčka Přidat zadavatele: ...hledejte dle příjmení

  • zadavateli odeberete oprávnění zadávat zakázky: Odebrat nebo Odstranit

*Zadavatel

  • osoba nominovaná schvalovatelem, která může zadávat zakázky v rámci rozpočtu schvalovatele

*Koordinátor zakázky

  • člen marketingového týmu odpovědný za realizaci zakázky

  • zajišťuje komunikaci mezi zadavatelem, schvalovatelem a marketingovým oddělením

Poslední změna: Lebedová Martina, 11. 2. 2025 v 10:39:25