Jak zadat zakázku?
Při plánování každého projektu nebo akce, u které potřebujete podporu našeho marketingového oddělení, je třeba nejprve zadat požadavek ve formě zakázky.
Do formuláře prosím vyplňte následující:
vyberte Objednatele – společnost, oddělení nebo projekt
vyplňte Název – stručný popis, co chcete nebo s čím potřebujete pomoci
do Podrobného požadavku rozepište detaily, co byste od nás potřebovali
Kvalitní zadání obsahuje odpovědi na tyto otázky:
CO | KDY | KDE | JAK | KOLIK | KOMU | PROČ
nastavte Termín dokončení – do kdy potřebujete mít zakázku hotovou
Abychom mohli vaše zakázky zpracovat co nejlépe, prosíme o jejich zadání s dostatečným předstihem. Interní zpracování i korektura vyžadují čas. Děkujeme za pochopení a spolupráci!
V kapitole Služby, uvádíme min odhad času nutný pro jednotlivé zakázky.
do zadání zakázky můžete přiložit podklady a dokumenty, které potřebujeme pro práci se zakázkou --> přes tlačítko Vybrat soubor
následně dejte "odeslat" a do 24 h budete kontaktováni naším koordinátorem, který vás provede celým procesem odbavení vašeho požadavku
Jestliže potřebujete poradit, napište na help.mkt@dek.cz a bude vás do 24 hodin kontaktovat kolegyně nebo kolega z marketingu a poradí vám.
Kdo může zadávat zakázku?
Zakázky mohou zadávat pouze osoby, kterým je umožnil schvalovatel k příslušnému rozpočtu zadávat. Seznam oprávnění schvalovatelů a zadavatelů najdete zde. Náklady na každou zakázku musí před realizací v marketingu vždy příslušný schvalovatel = správce rozpočtu schválit.
Náklady na zakázky jsou čerpány z ročního marketingového rozpočtu objednatele. Ten naleznete zde.
Své požadavky na marketing zakládejte vždy jako zakázku. Vedoucí oddělení nebo manažerka marketingu zakázku posoudí a přiřadí jí příslušným osobám k řešení.
Po zadání zakázky se v průběhu jejího plnění, kdy na ní marketingové oddělení pracuje, mění její stav: nová - specifikace - zadáno - oceněno - schváleno - pracuje se - hotovo - fakturace. Aktuální průběh své zakázky můžete sledovat na intranetu jako Moje zadané.
Pokud potřebujete řešit cokoliv s marketingovým oddělením a nemáte oprávnění k zadání zakázky, tj. status zadavatele:
požádejte svého nadřízeného o její založení, případně se domluvte na přiřazení práva zadavatele pro zakládání zakázek – zde na odkazu na intranetu
zašlete svůj požadavek na e-mail: help.mkt@dek.cz a v kopii uveďte svého nadřízeného, zakázku za vás založíme
Nemáte svůj marketingový rozpočet? Nevadí! Stačí kontaktovat vedení marketingu a rádi vám pomůžeme s jeho nastavením.
Kdo je kdo v zakázkovém systému?
*Objednatel
ten, kdo má k dispozici rozpočet hodin v marketingu – pobočka, oddělení, firma
*Schvalovatel
správce rozpočtu, zadává a schvaluje zakázky spadající do jeho rozpočtu
má oprávnění vytvářet seznam zadavatelů = osob s oprávněním zadávat zakázky v rámci jeho rozpočtu; tento seznam můžete editovat zde

zadavateli dáte práva zadávat zakázky, vyplněním políčka Přidat zadavatele: ...hledejte dle příjmení
zadavateli odeberete oprávnění zadávat zakázky: Odebrat nebo Odstranit
*Zadavatel
osoba nominovaná schvalovatelem, která může zadávat zakázky v rámci rozpočtu schvalovatele
*Koordinátor zakázky
člen marketingového týmu odpovědný za realizaci zakázky
zajišťuje komunikaci mezi zadavatelem, schvalovatelem a marketingovým oddělením