Semináře

Chcete uspořádat seminář pro své zákazníky? Marketingové oddělení poskytuje služby, které se váží k jejich pořádání. Můžete se proto na nás s důvěrou obrátit, stačí založit zakázku.

Co může zajistit marketingové oddělení?

  • místo konání akce (včetně školicího/prezentačního sálu)

  • technické vybavení prezentační místnosti, je-li požadováno

  • catering

  • reklamní předměty

  • tiskoviny, tisk programu akce apod.

  • direct mail s pozvánkou (případně i tištěné pozvánky)

  • hostesky


Co si zařizuje obchodní oddělení, resp. firma/pobočka/divize sama?

  • místo konání seminářů, pokud není požadováno od marketingu

  • kontakty na rozesílání pozvánek (nebude-li z databáze Agendy)

  • program semináře, časový rozvrh akce

  • komunikaci s hotelem, a to i v místě – změny v programu, řešení problémů (organizační a personální změny), schvalování a podepisování účtů atd.

  • technické vybavení v případě, že je obstaráno z vlastních zdrojů – rezervaci, převoz atd.

  • kontrola vyúčtování/fakturace od hotelu

Pravidla pro zadání:

  • objednávku produkčních prací (= práci marketingu) na seminářích zadává produkt manažer

  • v objednávce musí být uvedeny požadované informace týkající se semináře

  • vedoucí produkčního oddělení objednávku převezme a určí kontaktní osobu ze strany marketingového oddělení

Upozornění:

Abychom zajistili hladký průběh akce, potřebujeme na vyřešení zakázky minimálně 1 měsíc. U většího počtu účastníků (nad 50) až půl roku.

Při pořádání semináře je nutné dodržet přidělený rozpočet. Rozpočty na jednotlivé typy akcí najdete zde.

Dále je nutné vykázat k fakturaci semináře potřebné dokumenty. Informace v Marketingovém rozpočtu zde.

Příklady

Poslední změna: Výborná Adéla, 29. 1. 2025 v 16:16:47