Semináře
Chcete uspořádat seminář pro své zákazníky? Marketingové oddělení poskytuje služby, které se váží k jejich pořádání. Můžete se proto na nás s důvěrou obrátit, stačí založit zakázku.
Co může zajistit marketingové oddělení?
místo konání akce (včetně školicího/prezentačního sálu)
technické vybavení prezentační místnosti, je-li požadováno
catering
reklamní předměty
tiskoviny, tisk programu akce apod.
direct mail s pozvánkou (případně i tištěné pozvánky)
hostesky
Co si zařizuje obchodní oddělení, resp. firma/pobočka/divize sama?
místo konání seminářů, pokud není požadováno od marketingu
kontakty na rozesílání pozvánek (nebude-li z databáze Agendy)
program semináře, časový rozvrh akce
komunikaci s hotelem, a to i v místě – změny v programu, řešení problémů (organizační a personální změny), schvalování a podepisování účtů atd.
technické vybavení v případě, že je obstaráno z vlastních zdrojů – rezervaci, převoz atd.
kontrola vyúčtování/fakturace od hotelu
Pravidla pro zadání:
objednávku produkčních prací (= práci marketingu) na seminářích zadává produkt manažer
v objednávce musí být uvedeny požadované informace týkající se semináře
vedoucí produkčního oddělení objednávku převezme a určí kontaktní osobu ze strany marketingového oddělení
Upozornění:
Abychom zajistili hladký průběh akce, potřebujeme na vyřešení zakázky minimálně 1 měsíc. U většího počtu účastníků (nad 50) až půl roku.
Při pořádání semináře je nutné dodržet přidělený rozpočet. Rozpočty na jednotlivé typy akcí najdete zde.
Dále je nutné vykázat k fakturaci semináře potřebné dokumenty. Informace v Marketingovém rozpočtu zde.