Direct maily, SMS
Chcete zákazníky oslovit pomocí direct mailu nebo SMS zprávy? I s tím si poradíme. Cesta vede přes zakázku.
Direct mail (DM)
Direct mail je e-mail zákazníkům, který informuje o nějaké akci, slevě, události apod. Marketingové oddělení vám zajistí grafickou a textovou výrobu i rozesílku, nebo jen dílčí část celého procesu.
Dříve než si zadáte výrobu direct mailu, konzultujte volný termín harmonogramu rozesílky s online oddělením marketingu, konkrétně s Lucií Řezáčovou: lucie.rezacova@dek-cz.com.
Do specifikace zakázky uveďte:
domluvený termín rozesílky
co má být předmětem mailu
text mailu, náplň mailu, akci, produkty (koordinátor se s vámi spojí a upřesní detaily)
jaká je požadovaná databáze na rozesílku – celá (musí být schválena ředitelem marketingu), divizní/oborová, obratová apod., případně zašlete svou databázi v excelu
Upozornění:
Každý náš zákazník v databázi se souhlasem o zasílání informací v jednom týdnu obdrží maximálně 2 DM centrálně řízené a zároveň 1 DM regionální/pobočkový.
Přednost má vždy centrálně řízená akce typu Štědrá dovolená, Štědrá sezóna, Magazín, MEGA AKCE aj.
V případě více neodkladných akcí v týdnu budou sloučeny do jednoho DM. V jednom DM lze komunikovat maximálně 3 akce. Pořadí akcí v rámci DM určuje oddělení marketingu.
Požadavek = zakázku na rozesílku DM je třeba založit nejpozději 3 týdny před plánovanou rozesílkou. Do 24 h se vám ozve pracovník marketingu, který realizaci potvrdí a upřesní s vámi detaily. Při zadání DM "na poslední chvíli" nemůžeme zaručit rozeslání v požadovaném termínu.
Příklad:
SMS rozesílka
SMS rozesílku se snažíme minimalizovat a využíváme ji pro centrálně řízené akce (Štědrá dovolená, Štědrá sezóna). Pobočkové SMS lze rozeslat pouze po předchozí konzultaci s ředitelem marketingu.
cena jedné SMS je cca 1,50 Kč a bude vyúčtována zadavateli do příslušné zakázky