Direct maily, SMS

Chcete zákazníky oslovit pomocí direct mailu nebo SMS zprávy? I s tím si poradíme. Cesta vede přes zakázku.

Direct mail (DM)

Direct mail je e-mail zákazníkům, který informuje o nějaké akci, slevě, události apod. Marketingové oddělení vám zajistí grafickou a textovou výrobu i rozesílku, nebo jen dílčí část celého procesu.

Dříve než si zadáte výrobu direct mailu, konzultujte volný termín harmonogramu rozesílky s online oddělením marketingu, konkrétně s Lucií Řezáčovou: lucie.rezacova@dek-cz.com.

Do specifikace zakázky uveďte:

  • domluvený termín rozesílky

  • co má být předmětem mailu

  • text mailu, náplň mailu, akci, produkty (koordinátor se s vámi spojí a upřesní detaily)

  • jaká je požadovaná databáze na rozesílku – celá (musí být schválena ředitelem marketingu), divizní/oborová, obratová apod., případně zašlete svou databázi v excelu

Upozornění:

Každý náš zákazník v databázi se souhlasem o zasílání informací v jednom týdnu obdrží maximálně 2 DM centrálně řízené a zároveň 1 DM regionální/pobočkový.

Přednost má vždy centrálně řízená akce typu Štědrá dovolená, Štědrá sezóna, Magazín, MEGA AKCE aj.

V případě více neodkladných akcí v týdnu budou sloučeny do jednoho DM. V jednom DM lze komunikovat maximálně 3 akce. Pořadí akcí v rámci DM určuje oddělení marketingu.

Požadavek = zakázku na rozesílku DM je třeba založit nejpozději 3 týdny před plánovanou rozesílkou. Do 24 h se vám ozve pracovník marketingu, který realizaci potvrdí a upřesní s vámi detaily. Při zadání DM "na poslední chvíli" nemůžeme zaručit rozeslání v požadovaném termínu.

Příklad:

SMS rozesílka

SMS rozesílku se snažíme minimalizovat a využíváme ji pro centrálně řízené akce (Štědrá dovolená, Štědrá sezóna). Pobočkové SMS lze rozeslat pouze po předchozí konzultaci s ředitelem marketingu.

  • cena jedné SMS je cca 1,50 Kč a bude vyúčtována zadavateli do příslušné zakázky

Poslední změna: Výborná Adéla, 30. 1. 2025 v 15:17:24