Konference
Plánujete konferenci a potřebujete pomoc s organizací? Od toho je tu marketingové oddělení. Umíme vám připravit celou akci dle vašich požadavků od A do Z, nebo vám nabídnout dílčí služby. Stačí založit zakázku.
Marketingové oddělení vám může poskytnout následující služby:
zajištění místa pro konání akce (konferenční sál)
zajištění profesionální techniky (interní či externí)
navigační informace
direct mail s pozvánkou (případně i tištěné pozvánky)
bannery, videopozvánky
šablony prezentací, videoprezentace
dárkové předměty
catering, hostesky, parkování
foto a video záznamy z akce
Do specifikace zakázky uveďte:
termín, kdy se má konference konat
tematické zaměření konference
místo, kde byste chtěli konferenci uspořádat (je možné uvést i kraj/oblast, nemáte-li vybrané místo, pomůžeme vám najít takové, které bude plně vyhovovat vašim požadavkům), možné je akci pořádat i online
předpokládaný počet účastníků
časový harmonogram akce (bude doladěn na úvodní schůzce k zakázce)
odhadovaný budget na celou akci
předpokládaný počet prezentujících (budou-li prezentovat)
požadované vybavení konferenčního sálu (plátno, projektor, mikrofon(y), prezentační notebook a ukazovátko)
tlumočení do cizích jazyků (bude-li potřeba)
požadavky na catering, hostesky, parkování
Upozornění:
Zakázku je nutné založit nejméně 1 měsíc před konáním akce, abychom vše zvládli zařídit a připravit k vaší plné spokojenosti. Upozorňujeme, že u akce čítající více než 50 účastníků může realizace trvat déle, dva měsíce až půl roku. Někdy je nutné prostory rezervovat až rok dopředu.
Při pořádání konference je nutné dodržet přidělený rozpočet. Rozpočty na jednotlivé typy akcí najdete zde.
Příklady
Každý rok v lednu pořádáme například konferenci Stavebnin DEK. Pravidelně se konala v konferenčních sálech hotelu Clarion v Praze a účastnilo se jí přes 1 000 kolegů. V lednu 2025 se konference konala poprvé v hale O2 universum, která rozsahu a významu konference vyhovovala mnohem lépe. Na konferenci jsou shrnuty výsledky předchozího roku a nastíněny plány do roku následujícího. Po společné části se obvykle konají divizní porady. Rozpočet na takto velkou akci je zhruba 1,1 milionu korun.
Na akci zařizujeme samozřejmě catering, a to v podobě coffee breaků i oběda formou rautu.
Součástí konference je také předávání cen DEKSTAR, pro které zařizujeme kamenné hvězdy a hodnotné dárky.