Konference

Plánujete konferenci a potřebujete pomoc s organizací? Od toho je tu marketingové oddělení. Umíme vám připravit celou akci dle vašich požadavků od A do Z, nebo vám nabídnout dílčí služby. Stačí založit zakázku.

Marketingové oddělení vám může poskytnout následující služby:

  • zajištění místa pro konání akce (konferenční sál)

  • zajištění profesionální techniky (interní či externí)

  • navigační informace

  • direct mail s pozvánkou (případně i tištěné pozvánky)

  • bannery, videopozvánky

  • šablony prezentací, videoprezentace

  • dárkové předměty

  • catering, hostesky, parkování

  • foto a video záznamy z akce


Do specifikace zakázky uveďte:

  • termín, kdy se má konference konat

  • tematické zaměření konference

  • místo, kde byste chtěli konferenci uspořádat (je možné uvést i kraj/oblast, nemáte-li vybrané místo, pomůžeme vám najít takové, které bude plně vyhovovat vašim požadavkům), možné je akci pořádat i online

  • předpokládaný počet účastníků

  • časový harmonogram akce (bude doladěn na úvodní schůzce k zakázce)

  • odhadovaný budget na celou akci

  • předpokládaný počet prezentujících (budou-li prezentovat)

  • požadované vybavení konferenčního sálu (plátno, projektor, mikrofon(y), prezentační notebook a ukazovátko)

  • tlumočení do cizích jazyků (bude-li potřeba)

  • požadavky na catering, hostesky, parkování

Upozornění:

Zakázku je nutné založit nejméně 1 měsíc před konáním akce, abychom vše zvládli zařídit a připravit k vaší plné spokojenosti. Upozorňujeme, že u akce čítající více než 50 účastníků může realizace trvat déle, dva měsíce až půl roku. Někdy je nutné prostory rezervovat až rok dopředu.

Při pořádání konference je nutné dodržet přidělený rozpočet. Rozpočty na jednotlivé typy akcí najdete zde.

Příklady

Každý rok v lednu pořádáme například konferenci Stavebnin DEK. Pravidelně se konala v konferenčních sálech hotelu Clarion v Praze a účastnilo se jí přes 1 000 kolegů. V lednu 2025 se konference konala poprvé v hale O2 universum, která rozsahu a významu konference vyhovovala mnohem lépe. Na konferenci jsou shrnuty výsledky předchozího roku a nastíněny plány do roku následujícího. Po společné části se obvykle konají divizní porady. Rozpočet na takto velkou akci je zhruba 1,1 milionu korun.

Na akci zařizujeme samozřejmě catering, a to v podobě coffee breaků i oběda formou rautu.

Součástí konference je také předávání cen DEKSTAR, pro které zařizujeme kamenné hvězdy a hodnotné dárky.

Poslední změna: Výborná Adéla, 30. 1. 2025 v 16:19:30