Standardní reklamní předměty a vybavení prodejny

Potřebujete obdarovat zákazníka? Potřebujete do prodejny doplnit marketingové vybavení?

Máme pro vás připravenou kolekci běžných reklamních předmětů, sezónních reklamních předmětů a marketingového vybavení prodejny.

  • běžné reklamní předměty jsou například kroužkové bloky A5 a A4, propisky, tužky, lanyardy - šňůrky na krk, reklamní plachta s logem, papírové tašky aj.

  • sezónní reklamní předměty jsou například trička a kšiltovky na jaře a na podzim předměty vhodné jako vánoční dárky

  • marketingové vybavení prodejny jsou různé stojánky (na jmenovky, na letáčky), hrnky, skleničky, bonbóny, misky na bonbóny, propisky, bločky, mincovník, vlajka s logem

  • marketingové vybavení půjčovny jsou muší křídla a náhradní díly k nim

Veškeré výše uvedené reklamní předměty a vybavení prodejny naleznete v Agendě v Interních objednávkách.

Jak objednám reklamní předmět v Interních objednávkách?

V Agendě na svém podniku vlevo najdu tlačítko INTERNÍ OBJEDNÁVKY (1). Po stisknutí vyberu ZBOŽÍ K OBJEDNÁNÍ (2) a následně vyberu typ a skupinu zboží, o které mám zájem (3). Poté z daného typu zboží vyberu konkrétní položky, dvojklikem zadám množství (4). Nakonec stisknutím tlačítka VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU (5) výběr dokončím.

Na dalším dialogu objednávku schválím (6) nebo uložím pro pozdější úpravu (7). Tlačítky v dolní části (8) mohu ještě upravit množství či artikly.

Schvalovat objednávku může pouze osoba přiřazená k danému rozpočtu (zpravidla ředitel nebo vedoucí úseku).

Po schválení odešlu automaticky generovaný e-mail na přednastavené adresy. Upozornění: Pouze schválená objednávka může být vyřízena!  

Z jakého marketingového rozpočtu se reklamní předměty hradí a kam náklad spadne?

Reklamní předměty (běžné i sezónní) se odečítají z rozpočtu REKLAMNÍ PŘEDMĚTY

Vybavení prodejny se odečítá z rozpočtu VOLNÉ FINANCE

Bližší informace najdete v kapitole Marketingový rozpočet zde.

Jak probíhá výdej reklamních předmětů?

Většina reklamních předmětů je umístěna na centrálním skladě (CSII; CS ARGOS). Doručují se přímo na požadovanou adresu, zpravidla do týdne od objednání. V případě sezónních předmětů se zasílají v uvedených termínech na požadovanou adresu přímo od dodavatelů.

Ve výjimečných případech jsou určité reklamní předměty uskladněny v marketingovém skladě na Centrále DEK a.s. (zejména přebytky z věrnostního programu nebo nějaká mimořádná akce), takové předměty se odesílají zpravidla do 10 dnů nebo je lze po předchozí domluvě vyzvednout osobně. Velice výjimečně preferujeme u některých předmětů pouze osobní odběr z důvodu nadrozměru či povahy produktu.

Jakékoli mimořádné požadavky je třeba nejprve projednat s pověřeným pracovníkem marketingu.

Mohu použít jako reklamní předmět i zboží z prodejny?

Ano, lze použít jako dárek pro zákazníka nebo obchodního klienta, ale pouze za následujících podmínek:

  • zboží je obrandované názvem firmy (DEK, ARGOS, STACHEMA, ...)

  • zboží je v kusové hodnotě nižší než 500 Kč bez DPH

Pro použití vytvořím USZ - odpis ze skladu. Jako důvod odpisu dám 50 REKL PREDM. Částka se odečte z rozpočtu VOLNÝCH FINANCÍ.

Poslední změna: Lebedová Martina, 22. 4. 2025 v 12:19:13