TV a video
Rádi byste oslovili své zákazníky prostřednictvím videa? I to u nás v marketingu, v našem video oddělení, umíme zařídit. Video spoty vám připravíme jak pro televizi, tak pro jakékoliv jiné video platformy, jako je YouTube, Stream.cz, Instagram a další. Cesta vede opět přes založení zakázky.
Video reklamy pro vás vytvoříme na klíč v našem moderně vybaveném video studiu. Poptáme médium a odladíme mediaplán, připravíme kreativní koncept reklamy, zrealizujeme, natočíme a nakonec se postaráme i o to, aby vše běželo, jak má. Po skončení kampaně dodáme analýzu sledování v případě TV, online nebo sociálních sítí.
Naše studio vám může poskytnout následující služby:
animaci statických obrázků a textů do video formátu pro web i sociální sítě (vč. 3D animací)
natočení video spotů: reklamních, instruktážních, aplikačních, náborových, reportážních aj.
zajištění živého vysílání a přenosu z porad nebo z našeho plně vybaveného studia
předtočení prezentací a školení
zajištění video záznamů z porad
nahrání audio spotů
Do specifikace uveďte své požadavky a vše následně doladíte s naším koordinátorem. Důležité je mít stanovený rozpočet, který na televizní či jinou kampaň a výrobu spotu máte k dispozici a můžeme využít.
Upozornění:
Zakázku je třeba založit minimálně 3 měsíce před plánovaným nasazením videa/spotu. Vzhledem k nutnému plánování natáčení, herců, střihu apod. potřebujeme znát kapacitu pro přípravu dříve.
Příklady:
TV
Velkým projektem pro nás byly TV reklamy pro firmu BEST (respektive sponzorské odkazy a delší reklamní spoty na YouTube), které byly součástí image kampaně BEST 2024. Cílem bylo podpořit povědomí o značce BEST. Srdcem komunikační strategie se stala dlažba, a proto jsme vsadili na slogan DLAŽBA, TO JE BEST.
Samotnému natáčení předcházelo několik měsíců plánování a příprav, vymýšlení konceptu, hledání vhodných lokací, výběr herců, tvorba rozpočtu a harmonogramu, a tak dále a tak dále. Vše muselo být perfektně zorganizované, takřka na minutu.
Štáb při natáčení reklamy bývá velmi početný, náš je ve srovnání s velkými produkcemi malý, ale díky profesionalitě všech zúčastněných (režisér, kameramani, gripeři, runneři, zvukaři, osvětlovači, koordinátoři, kostymérky, maskérky, pomocňáci atd.) se vše vydařilo.
V den natáčení bylo nejdříve potřeba nainstalovat a nastavit veškerou potřebnou techniku, nalíčit a obléknout herce a znovu projít storyboard, na nic se nesmí zapomenout. Vše bylo v pořádku, a tak klapka mohla odstartovat první záběr.
Laik si těžko umí představit, kolik faktorů tuto práci ovlivňuje a může ji dokonce i znemožnit, patří mezi ně krom lidského faktoru například nežádoucí hluk či nepřízeň počasí. Okolnosti natáčení byly však naštěstí příznivé a s drobnými nedostatky si tým poradil. Po mnoha hodinách na place zaznělo poslední režisérské „stop“ a bylo hotovo.
Pak následovalo mnoho dní a hodin střihu, obrazových a zvukových korekcí a dalších postprodukčních prací. Kdo by řekl, že výroba půlminutové reklamy zabere tolik času. Ale výsledek rozhodně stál za to.
VIDEO
Vytvořit pro vás můžeme také podpůrný video obsah k vašim kampaním. Příkladem mohou být krátké spoty propagující MEGA AKCE Stavebnin DEK:
Dále pro vás můžeme nachystat instalační, aplikační videa a montážní návody, jako například pro firmu BEST, a.s.:
Anebo také živě ze studia streamovat probíhající přednášky a školení. Případně předtočit potřebné sekce a ty odvysílat, viz např. rozsáhlý každoroční projekt videí pro Atelier DEK – Školení pro realizační firmy: