Inzerce a PR

Potřebujete zadat regionální nebo celostátní inzerci v tisku nebo online médiích? Inzerci, a to včetně PR článků, vám rádi zprostředkujeme i vytvoříme. Stačí zadat zakázku.

Máme kontakty na většinu celostátních, regionálních tištěných novin a časopisů i online médií. Upřednostňujeme zadávání inzerce od nás centrálně, přes osvědčená a často používaná média a kontakty, kde jsme schopni získat lepší množstevní ceny. Pokud nám ale poskytnete kontakt na vaše preferované, například regionální médium, připravíme inzerci na míru jakékoli cílové skupině a pro jakýkoli komunikační kanál.

Do tisku a zpravodajství publikujeme jako experti na stavebnictví a nejen to. Média nás kontaktují přes press@dek.cz ohledně vyjádření týkajících se například situací ve světě staveb, ke kterým vedení společnosti, nejčastěji Vít Kutnar či Radek Vít, poskytují komentáře. Cesta těchto vyjádření vede přes marketing a přes ředitelku komunikace Zuzanu Krajíčkovou.

O dění ve firmách holdingu poskytujeme tiskové zprávy. Tyto informace naleznete na webu holdingu.

Do specifikace zakázky uveďte:

  • co byste si přáli inzerovat (jakou značku, produkt apod.)

  • v jakém médiu

  • jaký na to máte rozpočet

Příklady:

V roce 2024 jsme hojně inzerovali například pro firmu BEST. Psali jsme PR články a tipy každý měsíc do celkem 27 tištěných i online médií, jmenovat můžeme například Marianne bydlení, Svět ženy, Rodinný dům, Domov, Moderní byt, Bydlení, Chatař a chalupář, Svět motorů, Stavitel, Stavebnictví, Doprava a silnice, Vodárenství, Realizace staveb, Inženýrské stavby, Blesk či Kasmat a mnoho dalších. Texty jsme uzpůsobili na míru cílové skupině i období, kdy článek vycházel. Inzerci jsme také přizpůsobili celkové marketingové kampani firmy. Celkový budget pro tuto inzertní kampaň činil 3 000 000 Kč.

Poslední změna: Výborná Adéla, 3. 2. 2025 v 8:07:50